Klachten, complimenten en ideeën

defheaderbrochures

Woonservice hecht erg veel waarde aan tevreden klanten. Wij willen dat u prettig en goed woont, dat onze dienstverlening professioneel en vriendelijk op u overkomt.

De Regionale Geschillencommissie is een onafhankelijke commissie die gemelde geschillen onderzoekt en de verhuurder adviseert over de afhandeling van de klacht.

Woonservice wil graag op de hoogte blijven van uw mening. Het geeft ons de juiste informatie om onze dienstverlening te optimaliseren. Dat begint al bij het ontwikkelen van nieuw beleid. Uw mening is van grote waarde voor ons.

Woonservice houdt de klantwaardering continu in de gaten, drie keer per jaar wordt hierover gerapporteerd. Op die manier zien we welke producten of diensten goed gewaardeerd worden en op welke punten bijsturing gewenst is. Waardevolle informatie dus. U vindt hier een samenvatting van de laatste metingen.


 

De thema-onderzoeken vervangen het Woonserviceforum. Momenteel wordt gewerkt aan een nieuwe werkwijze zodat bezoekers van de website ook deel kunnen nemen aan de onderzoeken. Daarnaast ontvangen de panelleden van het Woonserviceforum een bericht wanneer het eerste thema-onderzoek uitgezet wordt. U kunt medio 2016 een thema-onderzoek tegemoet zien.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.