Reparaties & onderhoud

headerservicemedewerker

Woonservice vindt een veilige en gezonde woonomgeving belangrijk. Daarom willen wij u goed informeren over asbest. Een deel van onze woningen is gebouwd voor 1994, toen asbest nog gebruikt werd als bouwmateriaal. Dit betekent dat er asbest in deze woningen kan zitten. In sommige situaties is asbest gevaarlijk, maar vaak ook niet. Dat kan verwarrend zijn

Wanneer u lid bent van het servicefonds wordt een hele serie aan servicewerkzaamheden verricht. 

 

Een reparatieverzoek kunt u op verschillende manieren bij ons melden:

 

  • via het reparatieformulier op deze website.
  • of tijdens kantooruren via ons telefoonnummer 0900 11 44 900.

Het servicefonds van Woonservice neemt u veel werk uit handen.Lekt uw kraan, is de douchespiegel kapot of zit er een wespennest in uw woning? Wanneer u lid bent van het servicefonds komt er gratis een vakman van Woonservice of een van onze leveranciers bij u langs.

Woonservice staat garant voor een goede technische kwaliteit van uw woning. Daarnaast waarborgen we de veiligheid in en om uw woning, verhogen we het comfortniveau en de leefbaarheid in en om de woning.

  • Condensvorming aan de kamerzijde
  • Condensvorming aan de buitenzijde
  • Condensvorming aan de binnenzijde 
  • Kleurvlekken (interferentie) 
  • Kleurbeleving van isolatieglas

Wat moet ik wel en wat moet ik niet verzekeren?

Het Veilig Thuis Keur is een keurmerk voor de gas- water en elektrische installaties in een woning. Sinds het najaar van 2010 laat Woonservice al haar woningen periodiek controleren op de veiligheid van installaties.Woonservice werkt voor de keuringen samen met de Energiewacht.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.