Reparatie melden

Is er iets kapot in uw woning of in uw directe woonomgeving? Dan willen we dat graag verhelpen. Wanneer u lid bent van het servicefonds komt er bij veel reparaties gratis een vakman van Woonservice of een van onze leveranciers bij u langs. Voor een aantal reparaties of onderhoudsklussen bent u zelf verantwoordelijk. Wie doet wat? U vindt het in onze brochure servicefonds.

Heeft u een spoedreparatie?

Spoedgeval? Ook buiten onze openingstijden kunt u bellen naar (0593) 56 46 00

 

Bel rechtstreeks

Heeft u problemen met uw cv-ketel, glasschade, een verstopt riool of problemen met de waterleiding? Neem rechtstreeks contact op met onze partners.

Meer informatie
Overige reparaties

Is er iets stuk in de woning? Bijvoorbeeld een lekkende kraan?

Plan direct een vakman in via Mijn Woonservice.

Inloggen Mijn Woonservice
Doorgeven via Whatsapp

Reparaties kunt u ook doorgeven via Whatsapp. Klik op meer informatie om met ons te appen.

Dit is alleen mogelijk tijdens werktijden.

Meer informatie

Reparatie doorgeven via Mijn Woonservice?

Stap

1

Inloggen op Mijn Woonservice

Klik rechts bovenin op de groene knop MIJN WOONSERVICE. Vervolgens kiest u voor uw persoonlijke pagina en logt u in met uw inlognaam (= e-mailadres) en wachtwoord. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op wachtwoord vergeten.

Stap

2

Reparatieverzoek doorgeven

Eenmaal ingelogd ziet u in Mijn Overzicht alle zaken die u kunt regelen. Kies vervolgens voor het indienen van een reparatieverzoek.

Kies soort reparatie
Voor sommige reparaties kunt u direct contact opnemen met een bedrijf die dit voor ons regelt. Dit ziet u zodra u de reparatie aanklikt. Staat uw reparatieverzoek er niet tussen? Kies dan voor andere reparaties kiezen.

Stap

3

Reparatie omschrijven

Typ in het zoekveld een woord waar de reparatie mee te maken heeft. Heeft u bijvoorbeeld een deur die klemt? Typ dan het woord 'deur' en u krijgt direct verschillende opties om uit te kiezen. Klik de reparatie aan waar het om gaat en klik op volgende stap. Staat uw reparatie er niet bij? Kies dan een die het beste past.

Stap

4

Aanvullende informatie toevoegen

Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat er aan de hand is. U kunt eventueel een foto toevoegen waarop we kunnen zien wat er stuk is. Een foto is voor ons extra handig. Zo krijgen we een goed beeld van de reparatie. Heeft u meerdere reparaties? Vermeld dit dan ook hier.

Stap

5

Een datum kiezen

Kies hier de datum waarop onze vakman langs mag komen. En welk dagdeel u het beste uitkomt. Klik vervolgens op de volgende stap. Uw reparatieverzoek is nu ingepland. U ontvangt een e-mail ter bevestiging.

Meer informatie
Servicefonds Asbest Verbouwen Verbeteren en verduurzamen Vocht en schimmel Tuinonderhoud Isolerende beglazing Vraag het de vakman Water in de kelder? Dit kunt u doen